Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Oegstgeest, Nederland van josephinedownunder - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Oegstgeest, Nederland van josephinedownunder - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: Mechtild

Blijf op de hoogte en volg

15 Juli 2017 | Nederland, Oegstgeest

Het avontuur gaat beginnen: ik ga Down Under! De boarding passes zijn geprint en de rugzak (met bijna niks erin, maar wel drie toilettassen!) staat klaar. Morgen om 9.00 uur vlieg ik naar München, waar ik na vier uur wachten door vlieg naar Bangkok. En vervolgens na twee uur stopover vlieg ik door naar Melbourne waar ik dan maandag om 20.00 uur (AUS) aankom. Melbourne heeft +8 uur tijdsverschil met Nederland.

Via deze blog zal ik jullie af en toe op de hoogte houden van onze avonturen. Je kunt op deze blogs reageren, zodat ik met jullie in contact kan blijven.

Groetjes Mech

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oegstgeest

Actief sinds 15 Juli 2017
Verslag gelezen: 517
Totaal aantal bezoekers 1065

Voorgaande reizen:

16 Juli 2017 - 31 Augustus 2017

Australië

Landen bezocht: